გაყიდული პროდუქტის გადაცვლის ინსტრუქცია
- გაყიდული პროდუქტის გადაცვლა შესაძლებელია როგორც ზომაში, ასევე მოდელში გაყიდვიდან 10 სამუშაო დღის განმავლობაში.
- სალაროს ქვითრის, ყუთისა და იარლიყის (ტანსაცმელზე) არ არსებობის შემთხვევაში შეძენილი ნივთის გადაცვლა არ განიხილება.
- სალაროს ქვითრისა და დაუზიანებელი (გამოუყენებელი) პროდუქტის წარმოდგენის შემთხვევაში, მომხმარებელს შეუძლია შეძენილი ნივთი გადაცვალოს იმავე ან სხვა მოდელში გაყიდვიდან 10 სამუშაო დღის განმავლობაში.
- მომხმარებლის ზემოთ აღნიშნული უფლებები არ ზღუდავს მომხმარებლის უფლებების დაცვის შესახებ კანონით გათვალისწინებულ უფლებებს.
მოვაჭრის სახელი: --------------------
ზემოთ აღნიშნული წესების შესაბამისად ნივთის გადაცვლის შემთხვევაში, გთხოვთ, მოგვმართოთ შემდეგ მისამართზე:
-------------------
- კარგად დაათვალიერეთ ნივთი შეძენამდე;
- შენიშვნა: გთხოვთ, მოხმარების წესებს გაეცანით პროდუქტის იარლიყზე;
მომხმარებლის უფლებები ნაკლის მქონე პროდუქტის წარმოდგენისას
- თუ საქონელი ნაკლის მქონე აღმოჩნდა, მომხმარებელს უფლება აქვს, მოვაჭრეს მოსთხოვოს საქონლის უსასყიდლოდ შეკეთება ან შეცვლა, გარდა იმ შემთხვევისა, როდესაც ეს, საქონლის ბუნებიდან გამომდინარე, შეუძლებელია ან არათანაზომიერ ან შეუსაბამოდ დიდ ხარჯს მოითხოვს.
- მომხმარებელს უფლება აქვს, მოითხოვოს საქონლის ფასის შემცირება ან უარი თქვას ხელშეკრულებაზე, თუ არსებობს ერთ-ერთი შემდეგი პირობა:
ა) საქონლის შეკეთება ან შეცვლა შეუძლებელია;
ბ) მოვაჭრემ საქონელი გონივრულ ვადაში არ შეაკეთა ან არ შეცვალა და მომხმარებელმა ხელშეკრულების შესრულებისადმი ინტერესი დაკარგა;
გ) მოვაჭრის მიერ საქონლის შეკეთება ან შეცვლა მომხმარებელს მნიშვნელოვან შეფერხებას შეუქმნის.
- მომხმარებელს არ აქვს უფლება, უარი თქვას ხელშეკრულებაზე, თუ საქონლის ნაკლი უმნიშვნელოა.
- მომხმარებელს უფლება აქვს, ხელშეკრულებიდან გასვლის შემთხვევაში მოითხოვოს ხელშეკრულების შეუსრულებლობით მიყენებული ზიანის ანაზღაურება საქართველოს კანონმდებლობით დადგენილი წესით.
- ნაკლის აღმოჩენის შემთხვევაში, მომხმარებელს შეუძლია მიმართოს მაღაზიის მენეჯერს საქონლის გადმოცემიდან 2 წლის განმავლობაში. ხარისხის უზრუნველყოფის სამსახური განიხილავს დაზიანებულ პროდუქციას და დასკვნის საფუძველზე მოხდება გადაწყვეტილების მიღება.
მოვაჭრის სახელი: -----------------------
ტელეფონის ნომერი: -------------------
გთხოვთ, მოგვმართოთ შემდეგ მისამართზე: --------------------
მომხმარებლის მომართვის განხილვის წესი: ხარისხის უზრუნველყოფის სამსახური განიხილავს პროდუქტის მდგომარეობას და პასუხს დაგიბრუნებთ 4 სამუშაო დღის განმავლობაში.